måndag 11 juli 2011

Denna vecka är Hannes här

Ja nu är det andra veckan jag är inne på min semester, och denna vecka ska Hannes vara hos mig. Nathalie är på kollo med sin mamma, så jag och Hannes får en massa tid för oss själva.

Hannes kom igår eftermiddag och då var vi nere hos Anna och Filippa och fika och åt lite gott, sen ville Hannes gå hem för att titta lite på TV. Vi gick tillbaka lite senare på kvällen för att äta kvällsmat med dom, Hannes bestämde att vi skulle äta korv med bröd.

I morse så vaknade vi båda runt 05,30 men vi gick inte upp förrän vid 06,00 ungefär. Jag hade tvättstugan vid 07,00 så Hannes ville hjälpa till lite och det fick han. Snart är tvätten klar och vi ska möta upp Anna och Filippa då för att gå ner till "Myrorna", Anna behöver inhandla en gardinstång.

Till middag tyckte Hannes att vi skulle äta schnitzel, vet dock inte om han vill ha potatis eller potatismos till det ännu. Fast känner jag han rätt så lär det bli potatismos. Då det är något han verkligen tycker om.

Nu är det i alla fall dags för oss att göra oss i ordning för dagen, ska försöka skriva här vad vi gör om dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar