söndag 3 april 2011

Ett tufft pass på gymmet avklarat

Nu är jag hemma sen ett tag tillbaka, sitter nu och dricker lite kaffe och försöker hålla mig vaken efter ett tufft pass på gymmet. Det var ju tänkt att bli ett lugnt pass då jag inte har kännt mig så bra sista tiden, men när man väl sätter igång så vill man bara köra på och det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Nu gäller det att se till att komma iväg till gymmet regelbunder så man inte tappar lusten att träna och hellre ligger hemma och latar sig, jag har ju i alla fall köpt månadskort och då ska man ju använda det fullt ut tycker jag. Vissa dagar är ju roligare att gå dit än andra, men det ger ju så mycket att gå dit. Jag har ju blivit så mycket bättre i ryggen och känner knappt av diskbråcket nu. Sen att man får lite andra muskler på köpet då man tränar där är ju bara ett plus.

Idag blev det tyvärr inte någon bastu eller bubbelpool nere på relaxavdelningen då jag glömde mina badbyxor hemma och det är mixat med tjejer och killar alla dagar utan måndagar och torsdagar. I morgon är det tjejernas dag att ha relaxavdelningen för sig själva, så jag får snällt vänta tills på tisdag innan jag kan gå dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar