tisdag 5 april 2011

En ny dag och nya utmaningar

Ja nu är klockan ca 05:10 och jag sitter och dricker mitt kaffe och försöker vakna till liv, har sovit ganska dåligt i natt faktiskt. Var iväg till gymmet igår kväll och köra ett ganska hårt pass och var jävligt trött när jag kom hem. Tog och åt lite kvällsmat och satte mig vid datorn en stund och loggade in på Funbeat - Torgny Laveryd för att kolla lite vad som skrivits i de olika grupperna jag följer där. En sak som jag frågade var om man ska använda lätta eller tunga vikter. Tråden har blivit ganska lång nu, och allt möjligt diskuteras där Tung eller lätt träning ?.

Tror att klockan knappt var 21:30 när jag gick och la mig, sen har jag vaknat ett antal gånger i natt och känner mig inte alls utvilad nu på morgonen. Så denna dag lär väl bli lite seg sen framåt lunch idag.  Det är otroligt tråkigt att man inte kan få sova ordentligt när man är hur trött som helst när man går och lägger sig.

Snart är det dags att väcka Nathalie och se till att hon kommer upp, samt att göra några smörgåsar och göra matlåda så man har lite mat med sig till jobbet idag. Blir väl en tur till gymmet idag med kan jag tänka mig, sen förhoppningsvis så får man lite tid över så man kan gå ner och bada lite bastu och sätta sig i bubbelpoolen en stund. Det är så jäkla skönt att göra det efter ett pass på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar