torsdag 31 mars 2011

Torgny Laveryd - Träningskalender

Ja nu har jag ju varit igång och tränat ett tag, och använde mig först av Piggelino för att anteckna vad och hur länge jag hade tränat. Men gick senare över till Funbeat då det blev på tal om att Piggelino skulle läggas ner.

Men jag måste säga att jag gillar Funbeat bättre och det är lättare att föra in träning där samt så finns det annat som intresserar mig mera där.

Ni kan hitta min träningskalender här Torgny Laveryd - Kalender på Funbeat om ni vill tjuvkika lite på hur lätta mina träningar är, har nu tränat upp min rygg rätt så bra och känner mindre och mindre av mitt diskbråck.

Så nu är det bara att träna på regelbundet igen efter att ha mått lite dåligt en vecka och inte orkat tränat efter arbetet. Idag var jag med Nathalie på Centralbadet, då hon ville gå dit och simma och leka en stund efter skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar